لیزر موهای زائد یک روش غیرتهاجمی و موثر و در عین حال بلند مدت برای از بین بردن موهای زائد است. این تکنیک از انرژی نور با طول موج مختلف برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کند. گرمای ایجاد شده فولیکول های مو را تخریب کرده و برای همیشه از بین می برد بنابراین رشد موها طی چندین جلسه لیزر بطور قابل توجهی کاهش یافته و در نهایت متوقف خواهد شد. لیزر برای همه افراد در سنین مختلف تا زمانی که موها سفید نشده باشند قابل استفاده است و یکی از بهترین تکنیک های موجود با خلاص شدن از موهای ناخواسته بدن در خانم ها و آقایان است. برای کسب بهترین نتایج از لیزر موهای زائد بسیار مهم است که به مراکز معروفی مانند مرکز لیزر پارسیس مراجعه کنید. زیرا این مراکز از جدیدترین دستگاه ها برای جلب رضایت مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند.

مرکز لیزر زنان

معرفی مرکز لیزر زنان پارسیس

مرکز لیزر زنان پارسیس یکی از کلینیک های معتبر تهران برای حذف موهای زائد با تعرفه مناسب است. فضای آرام و کادر مجرب این کلینیک کمک می کنند شما با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر دنیا طی چند جلسه از موهای زائد خود خلاص شوید. با تطبیق رنگ پوست و مو در جلسه مشاوره، پزشک این مرکز بهترین دستگاه لیزر را به شما معرفی می کند تا در زمان کوتاه تری به نتایج دلخواه برسید. دسترسی ساده به این مرکز زیبایی یکی دیگر از مزایایی است که می توانید از آن استفاده نمایید. در مرکز لیزر زنان پارسیس می توانید از سایر خدمات زیبایی پوست و مو نیز بهره مند شوید.

 

چرا مرکز لیزر پارسیس؟

مرکز لیزر پارسیس با استفاده از دستگاه های لیزر جدید می تواند تجربه ای ناب برای شما در یک مرکز بهداشتی و آرام رقم بزند. تعرفه های خوب این مرکز و جشنواره هایی که برای کاهش هزینه لیزر زیباجویان ارائه می دهد همگی باعث محبوبیت این مرکز شده است. علاوه بر این اپراتورهای مجرب مرکز لیزر پارسیس با تنظیم طول موج دستگاه های به روز این کلینیک کمک می کنند شما با کمترین عوارض در مدت زمان کوتاه بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد کسب کنید.

بخوانید:  مرکز لیزر آقایان در بلوار کشاورز تهران

هزینه لیزر موی زائد در زنان؟

هزینه لیزر موهای زائد الکساندرایت سوپرانو تیتانیوم Alexandrite Soprano Titanium و SHR بانوان:
پاها کامل340 هزار تومان
دست ها کامل280 هزار تومان
زیر بغل100 هزار تومان
صورت و گردن120 هزار تومان
بیکینی و لاین200 هزار تومان
تنه کامل320 هزار تومان

 

هزینه لیزر موهای زائد الکساندرایت سوپرانو تیتانیوم Alexandrite Soprano Titanium و SHR بانوان:
پکیج شماره 1: زیربغل + بیکینی + ساعد دست ها +                                 (ساق پاها رایگان)440 هزار تومان
پکیج شماره 2: پاها کامل + بیکینی +                                                     (زیربغل و شکم رایگان)480 هزار تومان
پکیج شماره 3: زیربغل + بیکینی + پاها کامل +                                        (دست ها کامل رایگان)600 هزار تومان
پکیج شماره 4: زیربغل + بیکینی +  صورت + دست ها کامل                        ( پاها کامل، رایگان)700 هزار تومان
پکیج شماره 5 فول بادی:، دست ها + پاها + زیربغل + بیکینی + صورت +تنه780 هزار تومان

 

 

هزینه لیزر موهای زائد آقایان (توسط اوپراتور مجرب آقا)
لیزر تمام بدن آقایان (شامل پاها، دست ها، زیر بغل و پکیج صورت )یک میلیون تومان
پکیج صورت آقایان (شامل خط ریش، خط گردن، روی گوش و بینی):300 هزار تومان
پاها460 هزار تومان
دست ها300 هزار تومان
زیر بغل200  هزار تومان
تنه420 هزار تومان
مایو400 هزار تومان

ورود به صفحه نوبت دهی

لیزر مو زنان

آیا لیزر مو زنان عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد بطور کلی ایمن و بدون عوارض است و یکی از روش هایی است که در سراسر دنیا برای حذف موهای ناخواسته استفاده می شود. با اینحال حساسیت و قرمزی پوست پس از لیزر طبیعی است و معمولا پس از 24 ساعت از بین می رود. تاول، سوختگی و تغییر رنگ پوست نیز گاهی اوقات دیده می شود که بیشتر به دلیل عدم تطابق لیزر با رنگ پوست و مو و مهارت ناکافی اپراتور رخ می دهد. با مراجعه به مراکز معتبر لیزر موهای زائد می توانید از عوارض جانبی در امان باشید.

بخوانید: هزینه لیزر موهای زائد برای خانم ها چقدر است؟ 1403

تعداد جلسات لیزر برای زنان؟ تفاوت آن با مردان؟

الگوی رشد موهای مردان و زنان از نظر شدت و تراکم با یکدیگر متفاوت است. بر همین اساس تعداد جلسات مورد نیاز آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود.  تعداد جلسات لیزر مورد نیاز برای زنان به دلیل تراکم کمتر موها و نازک تر بودن آنها کمتر از آقایان است. تراکم بالا و ضخامت بیشتر موها در آقایان باعث شده به تعداد جلسات لیزر بیشتری نیاز داشته باشند.

 

لیزر کدام نواحی بدن درد دارد؟

درد لیزر خیلی زیاد نیست و اگر آستانه تحمل دردتان پایین است می توانید از کرم های بی حسی موضعی نیز قبل از لیزر استفاده کنید. بطور کلی هر قسمتی از بدن که پوست نازک تری دارد درد بیشتری خواهد داشت مانند پشت لب ها یا ناحیه تناسلی. سایر مناطق درد چندانی ندارد و بسته به طول موج لیزر احساس درد نخواهید داشت. فناوری های جدید لیزر با استفاده از کولینگ های قدرتمند باعث می شوند هیچ دردی هنگام لیزر موهای زائد احساس نکنید.

بخوانید: کلینیک لیزر ارزان در تهران – مجهز به لیزر تیتانیوم

مرکز لیزر زنان

چه لیزری برای پوست زنان مناسب است؟

بهترین لیزر برای خانم ها با توجه به رنگ پوست و مو تعیین می شود. علاوه بر این تطابق لیزر با رنگ پوست و مو عوارض احتمالی این تکنیک زیبایی را نیز به حداقل خواهد رساند. به عنوان مثال دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین دستگاه های موجود است که با هر نوع پوست و مویی سازگار است.

اندیاگ و دایود دستگاه های لیزر دیگری هستند که می توانید از آنها برای موی بلوند یا روشن، موهای نازک و یا اگر پوست تیره و برنزی دارید برای حذف موهای زائد با کمترین عوارض و بیشترین تاثیرگذاری استفاده کنید.

برای پوست تیره یا برنزه شده که قبلا لیزر موهای زائد بسیار چالش برانگیز بود به راحتی می توان از لیزر اندیاگ استفاده کرد. طول موج های خاص این دستگاه بدون اینکه ملانین موجود در سلول های پوست را هدف قرار دهند جذب فولیکول های مو شده و طی چند جلسه آنها را از بین می برند.

بخوانید: در صورت مصرف راکوتان می توانم لیزر کنم؟

نکات مهمی که بانوان قبل لیزر مو باید بدانند

  1. ابتدایی ترین کاری که باید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید مشورت با پزشک است. در طول این جلسه، سابقه پزشکی، نوع پوست و ویژگی های موی شما برای تنظیم یک برنامه درمانی شخصی ارزیابی می شود.
  2. برای لیزر موهای زائد مطمئن شوید که پوست شما تمیز، بدون چربی و بدون محصولات آرایشی است.
  3. 4-6  هفته قبل درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سولاریوم خودداری کنید تا خطر سوختگی کاهش یابد.
  4. استفاده منظم از کرم ضد آفتاب با SPF30 در این دوره بسیار مهم است.
  5. آبرسانی پوست قبل از لیزر می تواند اثربخشی درمان را بهبود ببخشد.
  6. از محصولات برنزه کننده بدون آفتاب و قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید خودداری کنید.
  7. استفاده از محصولات موضعی حاوی مواد محرک مانند اسید گلیکولیک و اسید سالیسیلیک را یک هفته قبل از جلسه لیزر قطع کنید.
  8. اگر از داروهای خاصی برای آکنه یا داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، با متخصص لیزر خود مشورت کنید.
  9. برای اطمینان از اثربخشی لیزر، از اپیلاسیون، کندن یا سفید کردن موها در ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  10. پیروی از این دستورالعمل ها پوست شما را برای لیزر موهای زائد آماده می کند، اثربخشی درمان را افزایش می دهد و احتمال عوارض را کاهش خواهد داد.

 

منبع:

https://derma-health.com/prepare-for-laser-hair-removal/

https://aestheticsmedspa.com/how-to-prepare-for-laser-hair-removal/